Witamy Zaloguj się
Kategorie
Pytanie: Czy oferowany produkt jest oryginalny?
Odpowiedź: Wszystkie produkty oferowane w naszym sklepie są oryginalne, co gwarantujemy w 100%. Zaopatrujemy się wyłącznie u autoryzowanych dystrybutorów i sprawdzonych dostawców. To zdecydowanie wyróżnia na korzyść naszą ofertę. Podróbki produktów rowerowych są obecnie plagą na rynku, warto więc zaopatrywać się w sprawdzonych sklepach.
Pytanie: Czy w sklepie mogę zapłacić kartą płatniczą lub kredytową?
Odpowiedź: Obecne prowizje za płatności kartą są w Polsce jedne z najwyższych w Europie. Musiałyby być one zawarte w cenie produktu. Dbamy o możliwie niski poziom cen w naszym sklepie, dlatego obecnie nie zdecydowaliśmy się na wprowadzenie tej formy płatności. Płatności tą drogą zostaną wprowadzone wówczas, gdy emitenci kart obniżą swoje prowizje do normalnie obowiązujących w cywilizowanych krajach na całym świecie.
Pytanie: Czy produkty sprzedawane w sklepie są nowe?
Odpowiedź: Sprzedajemy wyłącznie produkty nowe, pochodzące z legalnych źródeł, które zostały legalnie wyprodukowane lub importowane na teren Unii Europejskiej.
Pytanie: Czy możliwy jest zwrot zakupionych produktów?
Odpowiedź: Tak. Zgodnie z obowiązującym prawem przy sprzedaży na odległość możliwy jest zwrot nieużywanych produktów w ciągu 14 dni, licząc od dnia otrzymania. Przedmioty można zwrócić wyłącznie w stanie takim, jakie zostały nabyte. Jakiekolwiek ślady użytkowania uniemożliwiają wszczęcie procedury zwrotu. Każdy kupujący w naszym sklepie może mieć więc pewność zarówno co do tego, że może zwrócić nieużywany produkt, jak i do tego, że każdy sprzedawany produkt jest nowy.
Pytanie: Robiłem już zakupy, a system informuje mnie, że wpisywane hasło jest nieprawidłowe. Co zrobić, aby kontynuowanie zakupów było możliwe?
Odpowiedź: Wystarczy podać swój e-mail i skorzystać z funkcji "przypomnienie hasła".
Pytanie: Czy wszystkie towary widoczne jako dostępne wysyłane są od razu po zaksięgowaniu wpłaty?
Odpowiedź: W zdecydowanej większości tak. Trzeba jednak wziąć pod uwagę, że firma prowadzi sprzedaż również poprzez serwisy aukcyjne. Może się więc zdarzyć, że towar będzie chwilowo niedostępny w magazynie. W takim przypadku klient zostaje natychmiast o tym poinformowany.
Pytanie: Czy mogę mieć pewność, że starannie zapakujecie towar?
Odpowiedź: Nasi klienci wiedzą, że maksymalnie zabezpieczamy towar. Staramy się korzystać z opakowań pochodzących z odzysku. Minimalizujemy negatywny wpływ działalności firmy na środowisko naturalne i - jeżeli to możliwe - korzystamy z zasobów naszego magazynu. Nowe opakowania produkujemy lub kupujemy wyłącznie wówczas, gdy są absolutnie niezbędne. Do pakowania używamy ekologicznych szarych taśm pakowych, do druku listów przewozowych zadrukowanych wcześniej z jednej strony kartek. Naszych klientów prosimy o segregowanie odpadów z naszych przesyłek.
Pytanie: Czy sklep prowadzi również sprzedaż stacjonarną?
Odpowiedź: Nie prowadzimy sprzedaży stacjonarnej, ale umożliwiamy odbiór osobisty produktów zakupionych w sklepie internetowym. Jest on możliwy po złożeniu zamówienia przez stronę sklepu i ustaleniu godziny, dogodnej dla obu stron.
Pytanie: Czy jest możliwy odbiór osobisty przedmiotów zakupionych przez serwisy aukcyjne?
Odpowiedź: Odbiór osobisty produktów zakupionych przez serwisy aukcyjne jest możliwy wyłącznie wówczas, gdy aukcja zawierała taką możliwość i został wcześniej ustalony termin odbioru. Generalnie sprzedaż produktów przez serwisy aukcyjne odbywa się wysyłkowo.
Pytanie: Czy możliwa jest wysyłka za granicę?
Odpowiedź: Jak najbardziej tak, koszty wysyłki ustalane są indywidualnie.
Copyright © 2022 karbonowy.pl. Wszystkie prawa zastrzeżone. >>> Wersja dla urządzeń mobilnych
Bądź na bieżąco