Witamy Zaloguj się
Kategorie
Sklep karbonowy.pl udziela gwarancji na sprawne działanie towaru wyszczególnionego na dokumencie sprzedaży. Okres gwarancji liczy się od daty zakupu towaru. Towar posiadający gwarancję producenta nie podlega warunkom gwarancyjnym sklepu i powinien być serwisowany wyłącznie w punktach serwisowych wskazanych przez producenta, zgodnie z warunkami karty gwarancyjnej producenta dostarczonej wraz z towarem.
W przypadku stwierdzenia awarii, produkt należy dostarczyć do naszej firmy na adres:
sklep karbonowy.pl
ul. Artura Grottgera 21 lok. 1
80-311 Gdańsk
Przysyłany do serwisu gwarancyjnego produkt musi posiadać oryginał karty gwarancyjnej, kopię dowodu zakupu oraz dokładny opis usterki. To znacznie ułatwi pracę serwisu i przyspieszy naprawę. Obowiązek dostarczenia reklamowanego produktu do serwisu spoczywa na kliencie. Przesyłka powinna być odpowiednio zabezpieczona na czas transportu. W przypadku braku opisu usterki towar nie będzie sprawdzany. Przy uzasadnionej reklamacji towar po naprawie gwarancyjnej wysyłany jest do klienta na koszt sklepu. Produkt sprawny technicznie przysłany do serwisu w celu naprawy (jako niesprawny) zostaje odesłany na koszt nadawcy z doliczeniem kosztów przeglądu.
Copyright © 2022 karbonowy.pl. Wszystkie prawa zastrzeżone. >>> Wersja dla urządzeń mobilnych
Bądź na bieżąco